Kik vagyunk?

A NoBoVersum Zrt. azzal a céllal jött létre, hogy a munkaerőpiac valós igényeire reflektáló, innovatív orvostechnikai felnőttképzési programokat valósítson meg. Képzéseinket az orvostechnikai eszközök gyártóinak, forgalmazóinak, illetve az ilyen eszközök tanúsításával foglalkozóknak is bátran ajánljuk.

A csapatunk

Tulajdonos

Igazgatósági elnök

Igazgatósági tag

Igazgatósági tag

Képzési vezető

Felnőttképzési szakmai vezető

Képzésszervezési asszisztens

Mitől innovatív egy felnőttképzés?

A NoBoVersum Zrt. azzal a céllal jött létre, hogy a munkaerőpiac valós igényeire reflektáló, innovatív orvostechnikai felnőttképzési programokat valósítson meg. Képzéseinket az orvostechnikai eszközök gyártóinak, forgalmazóinak, illetve az ilyen eszközök tanúsításával foglalkozóknak is bátran ajánljuk.

Az innovatív oktatási módszerről bővebben itt olvashatsz:

Tanulj velünk kicsit másképp!

A NoBoVersum Zrt.  elkötelezett abban, hogy valamennyi képzése – legyen szó egy egyszerű online oktatásról vagy egy hosszabb távú tanfolyamról – megfeleljen a fenti követelményeknek. Képzési tematikáink összeállítása során pedig mindig abból az alapfeltevésből indulunk ki, hogy a munkaerőpiacon gyakorlati tudásra van szükség. Ahhoz, hogy ezt biztosítsuk, a tapasztalaton alapuló ismeretek megosztásán túl újfajta oktatási módszerre is szükség van. A NoBoVersum Zrt. a projekt alapú, adaptív oktatási módszertan eltökélt híve. Mit is jelent ez?

A projektalapú, adaptív, molekuláris oktatási módszertan alappillérei:

Projekt alapú oktatás:

A hallgatók – az elméleti tananyag otthoni elsajátítása mellett – életszerű gyakorlati jellegű projektfeladatokat oldalnak meg, méghozzá közös, kooperatív módon. A hallgatók együttműködésén alapuló módszer segíti a résztvevők különféle készségeinek fejlesztését is.

Adaptív alapú oktatás:

Azon a felismerésen alapul, hogy az egyes tanulók tanulási képességei, adottságai, kapcsolódó ismeretei egymástól lényegesen eltérőek, s hogy ezek a különbségek a tanuló egyén(ek)hez alkalmazkodó tanulás- és tanításmetodikai eszközöket,, tananyagokat igényelnek.

Molekuláris oktatás:

Olyan oktatási módszer, amely során az elméleti ismeretek kisebb, a résztvevő egyéni tudásához és a tanulási ritmusához rugalmasan alkalmazkodó digitális egységekből (úgynevezett tanulásmolekulákból) sajátíthatók el.