A NoBoVersum Zrt. MINŐSÉGPOLITIKAI NYILATKOZATA
A minőségre vonatkozó intézményi stratégia
A NoBoVersum Zrt. azzal a céllal jött létre, hogy a munkaerőpiac valós igényeire reflektáló, innovatív orvostechnikai felnőttképzési programokat valósítson meg. Arra törekszünk, hogy képzéseinkhez kiemelkedő szakmai tudással és sokéves előadói rutinnal rendelkező oktatókat nyerjünk meg; képzési programjaink összeállításába pedig igyekszünk bevonni a meghatározó szakmai és érdekvédelmi szervezetek képviselőit is.
A minőségi oktatás és annak fejlesztése melletti elkötelezettségünk elengedhetetlen követelménye, hogy oktatóink és munkavállalóink – a megfelelő kiválasztási folyamat után – szabályozott és megbízható módon álljanak rendelkezésre a képzések megszervezésekor és lebonyolításakor. Az oktatók rendelkezésre állását a velük kötött szerződés szabályozza, intézményünk ezen dokumentumok alapján biztosítja a képzésekhez szükséges személyi bázist. A NoBoVersum Zrt. munkatársai minden képzés meghirdetése előtt egyeztetnek az oktatókkal, és amennyiben valamely tervezett időpontban nem áll rendelkezésre a szükséges szakmai kompetenciákkal rendelkező oktató, akkor nem hirdethető meg képzés. Az esetlegesen szükségessé váló helyettesítéseket pedig csak megfelelő képesítésekkel és tapasztalatokkal rendelkező oktatók láthatják el.
A hatályos felnőttképzési törvény követelményeinek megfelelő működést intézményünk a felnőttképzési tevékenységére vonatkozó minőségirányítási rendszer segítségével biztosítja. A minőségirányítási rendszer részeként panaszkezelési rendszert és telefonos ügyfélszolgálati rendszert működtetünk, a felnőttképzési folyamatokhoz kapcsolódó indikátorokat tűzünk ki, valamint tevékenységeinket folyamatosan értékeljük és továbbfejlesztjük.
Az intézmény és az oktatók minőségirányítással kapcsolatos felelőssége
Fontos számunkra, hogy az intézmény minden alkalmazottja és alvállalkozó partnere annak szellemében végezze munkáját, hogy tevékenysége tükrözze a minőségirányítással kapcsolatos elkötelezettségét és felelősségét. A vezetők, a képzési munkatársak és az oktatók elkötelezettek:
- a partneri megelégedettséget tükröző, mindkét fél számára egyaránt előnyös együttműködési és üzleti kapcsolatok megteremtése mellett, ezért kötelezettséget vállalunk a mindenkori vonatkozó jogszabályok és a külső-belső szabályzatok betartására és betartatására,
- a felnőttképzéssel, valamint bármely, az intézmény által végzett felnőttképzési szolgáltatással kapcsolatos partneri / megrendelői igények maradéktalan kielégítése mellett,
- az intézmény pozitív hírnevének és szakmai megítélésének megőrzése mellett, biztosítva így partnereink hosszú távú bizalmának elnyerését, megőrizve minőségi szolgáltatásaink magas színvonalát és versenyképességünket,
- szolgáltatásaink, és folyamataink állandó felülvizsgálata, értékelése és fejlesztése mellett, hiszen alvállalkozóink és munkatársaink folyamatos képzése megbízható alapot teremt a partneri igények és elvárások maradéktalan teljesítéséhez.
A képzésben résztvevők bevonásának módja a minőségirányítás megvalósításába
Intézményünk következetesen, rendszeresen és tudatosan bevonja a képzésben résztvevőket a minőségirányítás megvalósításába. Ennek érdekében nyilvánosságra hozza a minőség iránti elkötelezettségét, a képzésben résztvevőivel értékelteti a működését, és felhasználja az értékelés eredményét a fejlesztésben.
A minőségpolitika megvalósításának, figyelemmel kísérésének és felülvizsgálatának módja
Az intézmény vezetése minden partnere számára elérhető módon nyilvánosságra hozza a minőségpolitikáját, amelyet folyamatosan figyelemmel kísér, önértékelése során felülvizsgál, és szükség szerint továbbfejleszt.